Судна компанії «Нібулон» під час хмарних перевантажень на відкритому рейді Миколаївського морського торгівельного порту в районі банки Трутаєва. Флот «Нібулону», що налічує наразі понад 70 суден сприяє оптимізації логістики експорту збіжжя, забезпечуючи його транспортування у буквальному сенсі з лану відразу в море. Потужний буксирний склад та несамохідні судна з різними осадкою та водотоннажністю дають можливість приймати вантажі у розгалуженій мережі річкових терміналів компанії по Дніпру й Південному Бугу й доправляти їх відразу на відкриті морські рейди. Такий підхід дозволяє суттєво зменшити навантаження на автомобільні шляхи, тому що транспортування автомобілями здійснюється лише на т. зв. «коротке плече» – з лану до найближчого річкового терміналу. Транспортний потік тепер оминає крупні портові міста, що також зменшує навантаження на інфраструктуру міст, й позитивно впливає на екологію.
На світлинах судна компанії «Нібулон», побудовані за Миколаївськими кораблебудівниками:
1) Буксири NIBULON-2 та NIBULON-4, проєкту POSS-115, побудовані в 2011 році на суднобудівному заводі «Океан». Проект розроблено ПКБ POSS Torola. Докладно про буксири проєкту POSS-115 дивіться тут: http://shipbuilding.mk.ua/?p=2436
2) Буксир «Козацький», проєкту 121, побудований в 2015 році на власній верфі «Нібулон». Проєкт 121 розроблено ПКБ «Суднокомпозит». Загалом побудовано три буксири пр. 121. Докладно про буксири проєкту 121 дивіться тут: http://shipbuilding.mk.ua/?p=2880
3) Плавкран «Нібулонівець», проєкту С14938, побудовано в 2015 році на власній верфі «Нібулон». Обладнаний перевантажувачем Terex Fuchs MHL 385 D з вантажопідйомністю в режимі гака 20 т та продуктивністю 350-400 т/годину.
4) Несамохідні судна NBL-013 та NBL-016, проєкту NBL-90, побудовані в 2010 році на суднобудівному заводі «Океан». Проект розроблено ПКБ POSS Torola.
Зверніть увагу – як давно компанія «Нібулон» почала створювати власний флот та з якою наполегливістю вирішувала це завдання. Шість минулих років «Нібулон» демонструє зразковий підхід також й у розвитку власного суднобудівного заводу – сьогодні це одна з найсучасніших верфей Європи й приклад для інших українських підприємств. На нашу думку державна політика повинна стимулювати такий підхід у розвитку вітчизняних компаній і наші сподівання й очікування від уряду повинні бути спрямовані саме на це.