Другий буксир пр. T410 на воді

9 липня на верфі «Нібулон» спустили на воду другий портовий буксир-штовхач пр. Т410. Проєкт Т410 – це портовий буксир-штовхач кантувальник, який призначений для штовхання несамохідних суден дедвейтом до 3 тис. тонн, формування несамохідних суден у караван, проведення швартовних операцій, виконання вантажних рейсів на мілководді, обслуговування несамохідної техніки та інших плавзасобів. Проєкт розроблено Миколаївським ПКБ «Асаба Дизайн Центр».

Загальні характеристики
Довжина, м – 15.95
Ширина, м – 7.10
Висота борту, м – 1.85
Осадка, м – 1.20
Потужність ГД, кВт – 2 х 184
Швидкість, вуз – 5-7
Екіпаж, осіб – 3
Дивіться також:
– Урочиста закладка буксиру пр. Т410: http://shipbuilding.mk.ua/?p=2216
– Два буксири Т410 на стапелі: http://shipbuilding.mk.ua/?p=2715
– Перший буксир T410 на воді: http://shipbuilding.mk.ua/?p=2846

На буксирі встановлено новітнє обладнання від провідних світових виробників: 2 головні двигуни від Scania (Швеція); 2 гвинторульові колонки від DTG Propulsion BV (Нідерланди), 2 допоміжні дизель-генератори від SIA Rigas Dizelis DG (Латвія) та ін. Палубно-швартовне обладнання включає носові якірно-швартовні лебідки, ручний шпиль, буксирний гак з системою дистанційної віддачі буксирного канату, палубну кран-балку для підйому/спуску, гідравлічні зчальні лебідки, вже змонтовано на судні. Гідравлічні зчальні лебідки вперше використовуються на суднах компанії. Їхня перевага в тому, що у автоматичному режимі вони підтримують стале навантаження на троси обох бортів суден, що значно подовжить строк експлуатації зчальних тросів.

Проєкт Т410 має рухому у вертикальному напрямку навігаційну рубку, що є неабиякою його перевагою. Алюмінієва рубка з оглядовістю на 360 градусів усього за 180 секунд підіймається/опускається на 2,4 м, збільшуючи дальність огляду та видимий горизонт, що є додатковим фактором безпечного судноплавства.

Джерело: https://nibulon.com/news/novini-kompanii/druge-sudno-proektu-t410-na-vodi-8566.html