На Миколаївському Суднобудівному Заводі (МСЗ) став в док СДК «Юрій Олефіренко» для виконання робіт з ремонту зовнішньої обшивки корпусу, гвинто-стернової системи, донно-забортної арматури тощо. Зверніть увагу – плавучий док підприємства в робочому стані та здатен виконувати спуск/підйом суден.
Плавучий док державного МСЗ – стратегічний ресурс військово-морських сил України. Наявність доку та його доступність у будь-який час для ремонту кораблів ВМСУ – один з безпекових факторів функціювання флоту. В першу чергу йдеться про забезпечення термінової постановки корабля у док у разі необхідності та незважаючи на будь-які інші обставини. Натомість приватні підприємства з власними плавдоками, що також беруть участь в ремонті державних плавзасобів на умовах тендерів, не можуть гарантувати безумовне виконання цього завдання, спираючись, в першу чергу, на власну комерційну доцільність. ВМСУ потребують власної ремонтної бази і МСЗ задовольняє цим вимогам.
Плавучий док Миколаївського Суднобудівного Заводу має наступні характеристики:
Довжина стапель-палуби, м – 139.50
Ширина проміж колонами, м – 24.60
Вантажопідйомність, т – 7000
В Україні ці плавдоки виробляє Херсонське ДП «Палада». В наступних публікаціях ми підготуємо матеріал з цього підприємства.