Для виконання ремонту на Миколаївський Суднобудівний Завод зайшли патрульний (кол. ракетний) катер «Прилуки» та рейдовий тральщик «Генічеськ».
Катер «Прилуки» чекає плановий доковий ремонт – дефектація та відновлення зовнішньої обшивки та конструкцій корпусу, ремонт гвинто-стернового пристрою, донно-забортної арматури, цистерн, трубопроводів, системи головного двигуна, електромеханічної системи тощо.
Рейдовий тральщик «Генічеськ» чекає капітальний ремонт, що окрім відновлення усіх корабельних систем, передбачає також повну заміну зовнішньої обшивки та багатьох конструкцій корпусу. З огляду на те, що корпус тральщика має композитну структуру, як це властиво для багатьох кораблів протимінної оборони, робота обіцяє бути складною і цікавою. Ми будемо уважно слідкувати за цим процесом.
Передбачаючи коментарі стосовно ремонту тральщика «Генічеськ», ми висловимо також власну думку з цього приводу. Так, ми теж згодні, що давно пора для ВМСУ будувати нові кораблі замість намагань витягувати старі, що вже відслужили свій термін. Але, нажаль, в нашій Державі поки що вищі керівні ланки не мають ані професіоналізму, ані відповідальності, щоб пройти складний процес замовлення, фінансування та введення до строю нового корабля. Не саме побудування неможливе, а бюрократичний процес, що його супроводжує виглядає непідйомним і з геть неясними перспективами взагалі досягти якоїсь мети. Органи державної влади не здатні створити позитивний бізнес-клімат в Країні, планувати та реалізувати розвиток ВМСУ та підприємств. Принаймні так воно було усі роки Незалежності. Ситуація прикра, але ми сподіваємося, що з еволюцією Української державності ми подолаємо це надбання минулого.
Тому флотські викручуються як можуть – ремонт, навіть капітальний, це рутинна процедура, прийняти рішення та отримати гроші значно простіше. А завод зробить. В Миколаєві сьогодні є потужне підприємство, здатне будувати нові композитні корпуси кораблів протимінної оборони – ТОВ «ЕСТА Лтд». Чи буде задіяно це підприємство у ремонті «Геничеська», ми скоро побачимо.