Ці машини «сороконіжки» SCHEUERLE (Німеччина) – важливий елемент технологічного ланцюга Суднобудівного заводу «Океан». Їх вантажопідйомність може сягати 400 тон, залежно від кількості колісних пар. Вони також можуть працювати попарно. І це, разом з потужним крановим обладнанням стапелів, дає можливість застосування крупноблочної технології побудування суден, що сьогодні вважається найбільш сучасною на підприємствах Світу.
Тобто секції суден максимально укрупнюються до блоків в цехових умовах і потім транспортуються до своїх позицій на будівельному місці. Такий підхід дозволяє суттєво скоротити час знаходження судна на стапелі. Окрім очевидної зручності складання блоків у критому приміщенні, це також дозволяє широко застосовувати цехове кранове обладнання та автоматичну зварку, що загалом забезпечує кращу якість робіт та зменшення зварювальних деформацій.
Саме таким способом, наприклад, було виготовлено циліндричну вставку при модернізації суховантажного судна DREMORA-3 у 2020 році.
Окрім SCHEUERLE, на Суднобудівному заводі «Океан» застосовуються також транспортувальні машини COMETTO (Італія).
Джерело: https://www.facebook.com/oceanshipyard/posts/2856937397851762