Традиційно підводимо підсумки пройдешнього року. Почнемо з ДП Миколаївський Суднобудівний Завод (МСЗ). МСЗ знову підвищив обсяги реалізованої продукції та послуг. У 2020 році ця сума сягнула 51.289 млн. грн., що складає 181% від обсягу 2019 року. Головною діяльністю заводу й цього року стали послуги з судноремонту. У 2020 році на заводі пройшли ремонт судна та кораблі:
1) Завершено капітальний ремонт десантного катеру «Сватове», дата завершення 01.06.2020.
2) Малий броньований артилерійський катер (МБАК) «Вишгород», 28.02.2020 – 14.04.2020.
3) МБАК «Нікополь», 28.02.2020 – 27.05.2020.
4) Лоцманський катер «Альдебаран», 27.05.2020 – 14.08.2020.
5) МБАК «Аккерман», 10.06.2020 – 03.07.2020.
6) МБАК «Бердянськ», 10.06.2020 – 22.10.2020.
7) Середній десантний корабель «Юрій Олефіренко», 23.06.2020 – 30.11.2020.
8) Лоцманський катер ЛК-115, 28.07.2020 – 01.12.2020.
9) Протидиверсійний катер «Гола Пристань», 30.07.2020 – 30.09.2020.
У Маріуполі виїзна бригада Миколаївського Суднобудівного Заводу виконувала ремонтні роботи на кораблях:
10) МБАК «Лубни», 26.08.2020 – 27.10.2020
11) МБАК «Кременчук», 06.10.2020 – 27.11.2020
Окрім цього МСЗ виконав доковий ремонт власного рейдового буксиру «Чапаєв».
Нажаль, питання демілітаризації ракетного крейсеру пр. 1164 так і не було вирішено Урядом. Витрати на утримання цього корабля та заборгованість Уряду перед заводом залишається одним з ключових факторів, що впливає на заборгованість самого підприємства та заважає йому вжити заходи з реконструкції. Процедура санації підприємства від боргів розпочалася восени 2020 року і чим цей процес завершиться ми, можливо, побачимо наступного року.