Відео 1 хв. 41 сек – постановка суховантажного судна RUBUS в плавучий док на суднобудівному заводі «Океан». Докладніше про ремонт суховантажного судна RUBUS на суднобудівному заводі “Океан” читайте тут…
Наявність плавдока ПД-35 проєкту 1760П на суднобудівному заводі «Океан» створює для цього підприємства унікальні переваги – можливість спускати й підіймати судна та викочувати їх на стапель, щоб звільнити док для інших операцій. Наприклад, аналогічний док МСЗ не має можливості викочувати судна з доку і це обмежує підприємство у виконанні спуско-підйомних робіт. «Океан» здатен виконувати ці операції без умов коли потрібно і ця обставина робить завод привабливим для побудування й термінового ремонту суден та військових кораблів.
Плавучий док ПД-35 побудований на Херсонському суднобудівному заводі «Палада». Проєкт доку розроблено ЦКБ «Ізумруд» (Херсон). Док має композитну структуру – понтон залізобетонний, башти сталеві. Переваги композитної структури в тому, що залізобетон понтонної частини добре працює на стискання, а потрібні показники на розтягування забезпечує його сталева арматура (у шарі бетону). Залізобетон не кородує в морській воді і понтон не потребує докування та фарбування. Сталеві башти доку можуть бути відремонтовані та пофарбовані без виводу доку з експлуатації, навіть паралельно з ремонтом судна в самому доці.
Загальні характеристики доку ПД-35:
Довжина, м – 155.0
Ширина, м – 35.5
Осадка, м – 4.5
Глибина занурення стапель-палуби, м – 7.0
Глибина занурення над кіль-блоками, м – 5.7
Довжина судна, що підіймається, макс, м – 140
Ширина судна, що підіймається, макс, м – 20
Вантажопідйомність, т – 7500
Дизель-генератори, кВ – 2х300, 1х100
Обладнання – 4 х баластних електронасоси, 2 х протипожежних електронасоси, 6 х шпилів
Крани портальні, вантажопідйомність, т – 2х5
Екіпаж, осіб – 25