Друга судноплавна компанія, після «Нібулону», почала вантажні перевезення Південним Бугом. За минулі роки суттєво зріс попит на річкові перевезення збіжжя та інших вантажів, тож вже зараз на цьому ринку існує гостра потреба поповнення буксирного флоту, несамохідних суден, а також суден інфраструктури – плавучих майданчиків, кранів тощо. Сподіваємося, що наші суднобудівні підприємства використають цю ринкову ситуацію для збільшення або відновлення виробництва.
На світлинах – буксир штовхач «Любомир», власник ТОВ «Сапсан Трансшип», здійснює проведення Південним Бугом до Нової Одеси несамохідних суден РМБ-07 та РМБ-09 власник ТОВ «Сервіс Транс балк».
Буксир-штовхач «Любомир», проект Р-47А, тип «Портовий» спущено на воду у 1988 році на Херсонському ССРЗ ім. Комінтерну. Загальні характеристики:
Довжина, м – 30.0
Ширина, м – 7.7
Висота борту, м – 3.0
Высота борта над водою, м – 0.746
Водотоннажність повна, т – 246
Осадка повна, м – 2,15
Водотоннажнысть порожнем, т – 230
Осадка порожнем, м – 2,07
Головний двигун – 8ЧСП 18/22-1, 1х220 кВт
Экипаж, осіб – 3
Автономність, діб – 5
Клас регістру – +О 2,0 (ледокол)
Несамохідні судна РМБ-07 та РМБ-09 проекту С14920 побудовані у 2012 році. Загальні характеристики:
Довжина, м – 70.4
Ширина, м – 11.0
Висота борту, м – 3.9
Дедвейт, т – 1970
Валова місткість – 969
Клас регістру – K(+)R3-RSN
Нагадаємо, що раніше ми писали:
– річкові вантажні перевезення Дніпром зросли на 42%
– річкові вантажні перевезення компанії «Нібулон» зросли на 40%