ПКБ “Сі-Джоб Миколаїв” розробило проєкт буксиру-штовхача з гібридною пропульсивною установкою. Основними у цій системі є економічні електричні двигуни, а у разі необхідності збільшення зусиль підключаються більш потужні головні дизельні двигуни. Такий підхід дозволяє працювати з максимальною ефективністю, зменшувати витрати на обслуговування та паливо, що найбільш доцільно для суден, що експлуатуються на довгих рейсах.
На думку нашої редакції такий тип буксиру перспективний для річкових перевезень і має бути поширений на внутрішніх водних шляхах України при розбудові країни після перемоги. Головний електричний двигун має зменшені показники шуму, вібрації та викидів у повітря, тому проєктант радить таку ж пропульсивну систему використовувати на пасажирських суднах.
Загальні характеристики гібридного буксиру-штовхача від ПКБ “Сі-Джоб Миколаїв”:
Довжина найбільша, м – 35.50
Ширина найбільша, м – 11.40
Осадка, м – 2.50
Водотоннажність, т – 660
Потужність дизельного двигуна, кВт – 2 х 559
Потужність електричного двигуна, кВт – 2 х 200
Тягове зусилля, т – 25
Швидкість, вуз – 10
Автономність, днів – 10
Екіпаж, осіб – 10
Черговий проєкт наших конструкторів демонструє високий рівень Миколаївської суднобудівної школи і її готовність відповідати на будь які потреби повоєнного відновлення галузі.
ПКБ “Сі-Джоб Миколаїв” – український офіс голландського ПКБ C-Job, який відкрився наприкінці 2017 року. Які проєкти та для яких країн опрацьовані в “Сі-Джоб Миколаїв” в 2022 році дивіться за посиланням.
Докладно про проєкт гибридного буксиру на сайті ПКБ: https://c-job-ua.com/project/hybrid-tug/