Завершується ремонт науково-дослідного судна «Дельта» Національного Університету Кораблебудування ім. адм. Макарова. Цей ремонт став можливий завдяки наполегливій організаторській роботі керівництва НУК та спонсорській допомозі суднобудівних підприємств та приватних осіб – колишніх випускників університету. Миколаївська верф SMG (колишня назва – ЧСЗ) забезпечує генеральний сервіс – обладнання для підйому/спуску судна, енергоносії, протипожежну безпеку тощо.
Судноремонтне підприємство «Юг-Судоремонт» безкоштовно виконує основні роботи з дефектації й відновлення конструкцій корпусу судна, ремонту гвинто-стернового комплексу, дейдвудної системи, електромеханічної частини та системи головного двигуна, якірно-швартової системи та ін. «Прийшов час повернути борг рідному університету» – так окреслив свій внесок Сергій Бурковець, директор «Юг-Судоремонт». Вартість металу, робіт по очищенню, ремонту та фарбуванню зовнішньої обшивки корпусу сплачена за кошти НУК.
Планується, що після фарбування корпусу, судно зійде на воду вже за кілька днів. До 100-річчя Національного Університету Кораблебудування, що буде урочисто відзначатися у вересні цього року, судно стане до строю для забезпечення дослідницьких програм українських вчених та морської практики студентів.
Науково-дослідницьке судно «Дельта» – переобладнаний середній чорноморський (риболовецький) сейнер СЧС-150, проєкт 572. Спущено на воду у 1963 році. Загальні характеристики:
Довжина, м – 25.23
Ширина, м – 5.60
Висота борту, м – 2.80
Осадка середня під вантажем, м – 2.27
Осадка середня порожнем, м – 1.85
Регістрова валова місткість, р.т. – 80
Головний двигун, к.с. – 1 х 150, 3Д6 (6ЧСП15/18)
Швидкість, вуз – 9
Автономність, діб – 7
Кількість койкових місць, осіб – 7
Клас – КМ+III моторная яхта