Миколаївська верф Smart Maritime Group (колишня назва ЧСЗ) проводить ремонт плавучого дока, на відновлення якого виділено близько 3 млн. грн. У ході ремонту буде замінені зношені металоконструкції в 1-м та 3-му понтонах загальною масою майже 50 тон. Для виконання підводних робіт на суму 560 тис. грн. залучені водолази стороннього підрядчика. Завершення ремонту планується до середини грудня.
Цікаво, що цей док, можливо, є найстарішим в Україні. Його побудовано у 1916 році на Миколаївському суднобудівному заводі «Руссуд» (наразі Миколаївський Суднобудівний Завод, а за радянських часів – з-д ім. 61-го Комунара) для обслуговування та ремонту лінійних кораблів типу «Імператриця Марія». На момент виготовлення док мав довжину понад 170 метрів. Під час 2-ї Світової війни його було пошкоджено та затоплено, а у другій половині ХХ сторіччя він пройшов декілька модернізацій та використовувався для спуску великих риболовних морозильних траулерів, що будувалися на поточній лінії «Меридіан». Також ці виробничі потужності (і цей док) будуть використані у разі добудови перспективного українського корвету пр. 58250. У 2018-2019 рр. тут побудовано та спущено на воду танкер-хімовоз на замовлення голландської компанії VEKA Shipbuilding WT B.V.
Плавучий док Миколаївської верфі SMG має наступні характеристики:
Довжина максимальна, м – 120
Ширина максимальна, м – 40
Осадка максимальна, м – 10
Спускова вага, т – 9000
Вантажопідйомність кранів, т – 5
Джерело новини: http://smart-maritime.com/ru/pressroom/news/na-nikolaevskoy-verfi-remontiruyut-dok-pri-pomoshch/
Фото дока: http://shipbuilding.mk.ua/