Новий буксир пр. ASD TUG 3212 зданий в експлуатацію

Радимо до перегляду відео (1 хв 53 сек) буксиру проєкту ASD TUG 3212, над яким у 2017 році працювало Миколаївське ПКБ MDEM. Відео оприлюднено компанією MULLER Dordrecht, що експлуатує ці судна, у зв’язку з отриманням в експлуатацію нового буксира EN AVANT 25. Одночасно підписано контракт на наступний буксир цього ж проєкту – EN AVANT 26. Судновласник повідомляє, що ці буксири будуть залучені до будівництва загальноєвропейської магістралі – тунелю між Данією та Німеччиною.

EN AVANT 25 побудований на верфі Damen Song Cam Shipyard у В’єтнамі. Також буксири пр. ASD TUG 3212 будуються на верфі Damen в Румунії та на партнерській верфі Wilson Sons Estaleiros (м. Гуаружа, Бразилія). А ми вчергове нагадуємо читачам, що верф Damen успішно працювала в Миколаєві в 2000 – 2005 роках, але інвестор примушений був згорнути діяльність в Україні і спрямувати свої зусилля у В’єтнам, Румунію, Туреччину та Польщу під агресивним тиском уряду Юлії Тимошенко.

В нашій ситуації складність полягає в тому, що недружній бізнес-клімат по відношенню до інвесторів досі зберігається в Україні і надії на повоєнне відновлення промисловості будуть безпідставні, якщо ми не примусимо керівництво країни змінити ситуацію. Саме з цих міркувань наша редакція наводить приклади діяльності світових верфей, які природньо могли б демонструвати ми, але поки що не можемо в наслідок низького рівня державного менеджменту. Такі приклади повинні мотивувати масову громадську думку на категоричні вимоги до уряду провести невідкладні зміни.

ASD TUG 3212 – азимутальний буксир-штовхач, призначений для виконання буксирувальних та супровідних операцій в морі та на прибережній зоні, оснащений обладнанням для пожежогасіння. Судно має відмінну мореплавність та маневровість.

Загальні характеристики буксиру пр. ASD TUG 3212:
Матеріал корпусу – сталь
Довжина, м – 32.7
Ширина, м – 12.82
Осадка мін/макс, м – 5.80/6.20
Водотоннажність, т – 800
2 головні двигуни загальною потужністю 5050 кВт
2 гвинти з фіксованим кроком
Швидкість ходу, вуз – 13.5
Екіпаж, осіб – 10
Тяглове зусилля, т – 85

Продуктивність протипожежної системи (FIFI-1), м. куб/год – 2400

Для розширення уявлення про поточний стан Миколаївського суднобудування радимо подивитися порівняння буксирів пр. ASD Teg 3212 та буксиру пр. Т3500, що спроєктовий іншим Миколаївським ПКБ “Асаба Дизайн Центр” та побудований на верфі “Нібулон”.

Джерело відео – сайт компанії MULLER Dordrecht: https://muller-dordrecht.nl/seagoing-tugs-en-avant-25/