“Океан” відновлює працездатність сухого доку

На Суднобудівному заводі «Океан» розпочаті роботи зі створення нового затвору сухого доку. Новий затвор складається з восьми секцій вагою близько 100 тон кожна. Загалом більше…

Докладніше... “Океан” відновлює працездатність сухого доку

“Прилуки” та “Генічеськ” стали у док Миколаївського Суднобудівного Заводу

Патрульний катер “Прилуки” та рейдовий тральщик “Генічеськ” стали у плавдок Миколаївського Суднобудівного Заводу для виконання докової частини ремонту. “Прилуки” пройдуть плановий доковий ремонт і невдовзі…

Докладніше... “Прилуки” та “Генічеськ” стали у док Миколаївського Суднобудівного Заводу

Судно SOLKA-2 стало в док “Океану”

8 квітня на Суднобудівному заводі «Океан» стало для проходження ремонту судно SOLKA 2. Під час ремонту буде проведено дефектацію, очищення, відновлення й фарбування ділянок зовнішньої…

Докладніше... Судно SOLKA-2 стало в док “Океану”

“Прилуки” та “Генічеськ” зайшли на ремонт

Для виконання ремонту на Миколаївський Суднобудівний Завод зайшли патрульний (кол. ракетний) катер «Прилуки» та рейдовий тральщик «Генічеськ». Катер «Прилуки» чекає плановий доковий ремонт – дефектація…

Докладніше... “Прилуки” та “Генічеськ” зайшли на ремонт

Лінія виготовлення пласких секцій ESAB-HEBE на “Океані”

Важливою ланкою у технологічному ланцюгу Суднобудівного заводу «Океан» є механізована лінія виготовлення пласких секцій ESAB-HEBE (Швеція). Лінія призначена для виготовлення секцій з набором у двох…

Докладніше... Лінія виготовлення пласких секцій ESAB-HEBE на “Океані”

Експедиційна яхта ATALANTE стала в док “Океану”

22 березня на Суднобудівний завод «Океан» зайшла для виконання докових робіт експедиційна яхта ATALANTE. Перед новою великою мандрівкою на судні будуть виконані обстеження, очищення, відновлення…

Докладніше... Експедиційна яхта ATALANTE стала в док “Океану”

Машини SCHEUERLE на Суднобудівному заводі “Океан”

Ці машини «сороконіжки» SCHEUERLE (Німеччина) – важливий елемент технологічного ланцюга Суднобудівного заводу «Океан». Їх вантажопідйомність може сягати 400 тон, залежно від кількості колісних пар. Вони…

Докладніше... Машини SCHEUERLE на Суднобудівному заводі “Океан”

Машини теплового різання на Суднобудівному заводі “Океан”

Чотири машини теплового різання сьогодні задіяні у корпусообробному виробництві Суднобудівного заводу «Океан» – машина газового різання Radian-3200, дві машини плазмового різання під шаром води NUMOREX…

Докладніше... Машини теплового різання на Суднобудівному заводі “Океан”

Цифрова верф на Суднобудівному заводі “Океан”

На Суднобудівному заводі «Океан» впроваджуються найсучасніші інформаційні технології. За допомогою ліцензійного програмного забезпечення Rhinoceros 3D та SolidWorks Служба Головного технологу веде розробку цифрового двійника верфі…

Докладніше... Цифрова верф на Суднобудівному заводі “Океан”

Офіс ПКБ MDEM увійшов в ТОП-10 найкращих проектних офісів України

Офіс проєктно-конструкторського бюро MDEM увійшов в ТОП-10 найкращих проектних офісів України. 1-го березня відбулася церемонія PMO (Project Management Office) UA Awards 2020 – щорічний рейтинг…

Докладніше... Офіс ПКБ MDEM увійшов в ТОП-10 найкращих проектних офісів України

Модернізація зварювальних автоматів ESAB на “Океані”

Найсучасніше обладнання сьогодні впроваджується у виробництво на Суднобудівному заводі «Океан». На світлинах фахівці встановлюють нову систему рекуперації флюсу на автомат тракторного типу ESAB A2 (Швеція),…

Докладніше... Модернізація зварювальних автоматів ESAB на “Океані”

Захист магістерській робіт студентів-іноземців Кораблебудівного інституту

25 лютого у Національному Університеті Кораблебудування ім. адм. Макарова відбувся захист магістерських робіт серед студентів-іноземців. Серед інших, вперше захистив магістерську роботу в НУК громадянин Індії.…

Докладніше... Захист магістерській робіт студентів-іноземців Кораблебудівного інституту