Завершено тендер на лоцманські катери

Завершено драматичний тендер на побудування трьох лоцманських катерів для філії «Дельта-Лоцман» ДП Адміністрація Морських Портів України. Переможцем стала київська верф UMS Marine, що відома своїми проектами швидкісних катерів. Нагадаємо, що наприкінці минулого року вперше було оголошено тендер на постачання 3-х лоцманських катерів. Строк постачання – 31 грудня 2021 року. Очікувана вартість – 228.870.100.00 грн. До лоцманського катеру висуваються наступні вимоги:
Довжина найбільша – від 17,0 м
Ширина найбільша – 4,0-6,0 м
Осадка найбільша – до 2,0 м
Повна водотоннажність – 50-80 т
Максимальна швидкість при повній водотоннажності – від 15 вузлів
Період бортової качки – не менше 6 секунд
Тип та кількість пропульсивних установок – двигуни внутрішнього згоряння з гребними гвинтами, дві одиниці
Матеріал корпусу – морська сталь
Кількість членів екіпажу – 2-3 особи
Кількість спеціального персоналу (лоцманів) – від 7 осіб

Проектні показники навколишнього середовища:
найбільша температура морської води – не менш плюс 30 градусів за Цельсієм;
найменша температура повітря – не вище мінус 25 градусів за Цельсієм;
найбільша температура повітря – не нижче плюс 40 градусів за Цельсієм;
найбільша відносна вологість повітря при температурі повітря плюс 40 градусів за Цельсієм – 60%.
Район плавання – прибережна зона відкритих та внутрішніх морів з 5-мильним віддаленням від берега і 20-мильним віддаленням від місця укриття
Допустимі умови льодового плавання – самостійне плавання в мілко битому розрідженому льоду зі швидкістю не менше 5 вузлів при товщині льоду не менше ніж 0,25 м
Автономність – від 3 діб
Місткість паливних цистерн – від 6000 л
Судно, що поставляється, повинно мати класифікаційні документи Регістру судноплавства України
Обладнання ГМСЗБ – не менше ніж для плавання в морському районі А1
Обсяг автоматизації – управління катером, включно з механічною установкою, здійснюється з рульової рубки
Максимальні рівні шуму при всіх умовах плавання:
В рульової рубці (на рівні голови рульового) – до 70 дБ
В побутових приміщеннях – до 80 дБ

Спочатку за тендер змагалися й дві Миколаївських верфі – «Артіль Ltd» й «Чорноморська Яхтена Верф», але тендер тричі скасовували й врешті у торгах прийняли участь UMS Marine та естонська верф Baltic Workboats AS.

Проект-переможець ВМ22 від компанії UMS Marine має характеристики:
Довжина найбільша, м – 22.11
Ширина найбільша, м – 5.95
Осадка по КВЛ на міделі, м – 1.50
Висота борту на міделі, м – 2.92
Швидкість максимальна, вуз – 15.5
при потужності ГД, кВТ – 2х551
Дальність плавання економічним ходом, міль – 500
Екіпаж, осіб – 2
Лоцманів, осіб – 7
Автономність, доби – 3