Буксир-штовхач пр. 121М «Анатолій Ганькевич»

Буксир-штовхач пр. 121М призначено для проводки несамохідних суден, швартових операцій з ними у портових водах, розрідження льодового шару при підготовці акваторії для швартування у зимовий період, для перевозки посадових осіб в портових водах та прибережних районах плавання. Судна відповідають нормам екологічного законодавства Євросоюзу. Райони експлуатації буксирів – Південний Буг, Дніпро та прилеглі притоки, прибережні райони Чорного та Азовського моря, Керченська протока.

Рушійним комплексом суден є гвинто-стернова колонка, що приводиться у дію головними двигунами, розташованими на верхній палубі в ізольованих контейнерах. Таке рішення дозволило значно знизити осадку суден.

Ходова рубка підйомна та фіксується у верхньому положенні. Судна облаштовані УКВ радіотелефонною станцією, супутниковою АРБ системою КОСПАС-САРСАТ, магнітними компасами, радіолокаційною станцією та ехолотом.

Буксир спроектовано ПКБ «Асаба Дизайн Центр» (м. Миколаїв) на клас Регістру КМ * ICE B-R4-RS3,0 AUT3 Буксир. Загалом на суднобудівному заводі «Нібулон» (м. Миколаїв) у 2017 році було спущено три буксири проекту 121М: «Юрій Макаров», «Анатолій Ганькевич» та «Нодарі Чантурія», що названі на честь відомих кораблебудівників Миколаєва.

Загальні характеристики
Довжина максимальна, м — 29.90
Ширина, м — 11.20
Осадка, м — 1.60
Тяглове зусилля, т — 13.6
Потужність, к.с. — 1200
Водотоннажність, т — 254
Швидкість, вуз — 10
Екіпаж, осіб — 7

Дивіться також:
Спуск буксиру «Анатолій Ганькевич» на воду 24 травня 2017 р.
Буксири пр. 121М на стапелі та на воді.